• A-
    A+
  • English
  • Українською
The research covers the largest national TV channels
15 October 2012 13:19

Research areas:

1. Volumes of direct political advertising;

2. Number and duration of stories of the subjects of electoral process in TV news;

3. Volumes of presence (timing) of parliamentary candidates on the air of the most popular talk shows and programs (Big Politics, Pozaochi, Shuster LIVE, Respublic, Freedom of Speech, One on One);

4. Number and duration of stories that cover government activities in TV news programs.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux